- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ad 1: rentabilnější to bude jak pro koho a jak kde.
Pokud bude technika levnější, bude soukromý vlastník upřednostňovat techniku, municipalita zase bude více hledět na zaměstnanost i za cenu nižší rentability.
Ad 2: je mi jedno, o jaký klub se jedná, rozlišuji pouze dobrý a špatný fotbal a jeho prostředí. V současné době je to naprosto jedno.
Stačí?
Děkuji za připomínku. Takže sledujte: 1. krok - někteří vizionáři prosazují auta bez řidiče, 2. krok - většina řidičů ráda řídí sama, 3. krok - místo samořiditelných vozů volí raději veřejnou dopravu, protože když přijdou o potěšení za volantem, tak proč nevyužít služby....vaše reakce: 1. raději jezdíte autobusem, 2.důvod - nerad řídíte, nebo nemáte řidičský průkaz, 3. krok - chcete naznačit že podporujete automatické vozy bez řidiče?
Všichni Vaši známí rádi řídí auta? Tak to je pro mě trošku překvapivé, protože z mých známých někteří rádi neřídí. Nevím teda teď z hlavy, kolik jich je, ale pár ano. I já sám k nim patřím, mnohem raději upřednostňuji veřejnou dopravu.
A vlastně, proč Darwinova cena? Víte, za co se uděluje, A jediný zdejší uchazeč by ji asi nedostal.
Blogy, dobré jsou, člověk se i poučí - Zmiňovaná cena = Ironické ocenění pro lidi, „Kteří se zasloužili o zlepšení lidského genofondu tím, že se z něj sami odstranili hloupým způsobem" ...
Propaganda to byla, je a bude. a jaké peníze se ušetří zvýšením mezd?