Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M83i89l57a41n 80K96e12s49l

27. 3. 2018 21:52

Naše společnost je rozdělená na cimpr campr.Dnes jsem se dozvěděl ,že nejnověji se dělí na dva nesmiřitelné tábory v otázce,zda matka nemocného dítěte smí nebo nesmí tábořit na jednotce intensivní péče na kalimatce v uličce vedle jeho postýlky.Zda při táboření může telefonovat a zda se při táboření se může střídat se sousedkou. Toto je daleko závažnější dělení společnosti než náš pan prezident.

0 0
možnosti

Pane Bože, to mělo bejt jako co?

0 0
možnosti

Opět jste mě potěšil. Potvrdil jste běžně užívanou logiku. Zkuste si ve volném čase číst. Děkuji.

0 0
možnosti

Ten největší rozdělovač hokní na hradě.

1 1
možnosti

Zvláštní , po přečtení tohoto blogu mám opět svět naruby....jsem spokojený protože můj pejsan je štastný a že prší jsem spokojený a že i tak jdeme na procházku a že mohu kydat hnuj na záhonek atd, atd....a takže patřím mezi tu menšinu, hloupou a zlou, která parazituje na té lepší většině....co mám vlastně udělat, abych byl nespokojený a patřil mezi tu VIP většinu....;-D;-€?

2 0
možnosti
  • Počet článků 530
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 907x
Autor je zvídavý a v tom je ten problém. V přírodních a technických vědách je poznání v určitém čase jednoznačně dané. Ve společenských má deset lidí jedenáct názorů, samozřejmě správných. Jak si vybrat? Například na blogu. Pokud máte dojem, že některé věci zlehčuje, tak máte pravdu. Když už lepší možnost nemá.

Seznam rubrik