Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J58a26r45a 49R71a34n64k

17. 2. 2018 1:49

R^ziji v Kanade, predtim ve Svycarsku, Nemecku a Australii, legrace bude s duchodem, ztratila jsem veskere dokumenty v dobe, kdy jsem byla vytopena.

Blizard, dva metry snehu 1996 a za tri dny teplo, slezla jsem z postele do 30cm vody, kocka prskala, musela jsem ji davat jidlo na postel, nez jsem odchod vody vyresila. Za tri dny prisli od pojistovny a rekli mi, ze jsem blazen, ze mohu onemocnet. Pojistovna mne i kocku premistila na 14 dnu do hotelu (nic draheho)

a protoze v te dobe bylo vyplaveno asi 700 domu, tehdy nechali priletet asi 50 lidi z Calgary a ti vse hazeli do pytlu na odpad, takze nemam nic na papiru;-)

0 0
možnosti
RS

R15u97d56a 88S21l37a39v57í88k

16. 2. 2018 10:06

Asi je rozdíl mezi "pracovat" a "chodit do práce".

1 0
možnosti
  • Počet článků 530
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 907x
Autor je zvídavý a v tom je ten problém. V přírodních a technických vědách je poznání v určitém čase jednoznačně dané. Ve společenských má deset lidí jedenáct názorů, samozřejmě správných. Jak si vybrat? Například na blogu. Pokud máte dojem, že některé věci zlehčuje, tak máte pravdu. Když už lepší možnost nemá.

Seznam rubrik