Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborný článek. Mluvíte mi z dušeR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Karma. Velice přesně vyjadřujete můj názor. A dal jste tomu literární formu. Já bych asi byl příliš ostrej při psaní a admin by mně zřejmě defenestroval. ;-D

0 0
možnosti
PZ

Zijeme v divne dobe.Tady v USA se resi transgenderove zachody,v televizi jsou popularni porady o rodinach Gayu.Ve zpravach neni nic jineho nez jak zeny jsou sexualne obtezovany.Proste heterosexualni muz je monstrum ktere asi patri do doby dinosauru.To jsme to dopracovali.

0 0
možnosti
ZM

trefně to popisuje Chevalier ve Zvonokosech v osobě Eulalie Čubikové ...

1 0
možnosti
JH

Ještě včera jsem na NP četl zajímavý postřeh, za který, už v blízké budoucnosti, interpret vyfasuje takových pět let nepodmíněně:

Kdy muž mlčí, tak obvykle přemýšílí.

Když mlčí žena, tak je obvykle nasraná:-)

2 0
možnosti
Foto

R^tak já chlapa sprdnu spíš když mi nepodrží dveře ale za nějaký ten komplimentík se vůbec nezlobím-ale někdy je to opačně-nemůžete se na chlapa ani usmát aniž by v tom hned neviděl výzvu-jen ty žaloby od chlapů na obtěžující ženy zatím nejsou, ale kdoví?

3 0
možnosti
JR

J48a39n 91R47á55ž

5. 11. 2017 12:15

Napsal mi kamoš z NY, že se bojí vlézt do výtahu s ženou, aby ho neudala, že ji sexuálně obtěžoval. Za to je možno považovat když se muž ve výtahu na ženu podívá a ona to považuje za chlípný pohled, ale i když se na ni nepodívá a ona to považuje za sexistické opovržení nad přítomností ženy, když mu nestojí ani za pohled. Dát přednost ve dveřich je sexismus a narvat se ve dveřích před ženu je považováno za arogantní projev mužské dominance.

A pak se někdo diví, že volby vyhrál Trump!

10 0
možnosti
Foto

To jste vyjádřil perfektněR^

0 0
možnosti
JB

J19i85r11i 94B30o32r

5. 11. 2017 11:30

Přidám se do Hermánkovi diskuse.Takové "oslavy MDŽ",to by asi neprošlo.

1 0
možnosti
Foto

Já přidám ještě jeden postřeh. Doufám, že mi nebude vyčteno, že se snažím diskuzi dominovat. To ale opravdu není účel mého konání. Stále totiž přicházejí nové a další myšlenky, které patří zveřejnit.

Je mi 69 let a v "byznysu styku s dívkami a ženami" jsem hodně přes 50 let. A naprosto zodpovědně tvrdím, že daleko větší procento žen urazí, když se o ně nezajímáte, než opak.

3 0
možnosti
  • Počet článků 530
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 907x
Autor je zvídavý a v tom je ten problém. V přírodních a technických vědách je poznání v určitém čase jednoznačně dané. Ve společenských má deset lidí jedenáct názorů, samozřejmě správných. Jak si vybrat? Například na blogu. Pokud máte dojem, že některé věci zlehčuje, tak máte pravdu. Když už lepší možnost nemá.

Seznam rubrik