Když chybí kvalitní informace

Za nedostatek másla a jeho vysokou cenu prý mohou krávy. To je samo o sobě zneklidňující. Bohužel, různé informační prameny jednoho neuklidní. 

Tak především mě překvapilo, že za to mohou speciálně krávy černo-bílé. Očekával bych, že to bude vina především hnědo-rudých. Ale jiná doba, jiné krávy.  Ani fakt, že dovážené máslo je jen stěží čerstvé spotřebitele neuklidní. Ono to vypadá, že někde se máslo hromadí a pak se v kritické situaci uvolní za ceny pro obchodníka víc než zajímavé. Konečně nebyl by to první případ.

Hledal jsem informace u kamaráda, jehož kvalifikace je určitou zárukou znalosti problematiky. Jeho názor byl diametrálně odlišný. Moc mě šokoval. Prý za nedostatek másla a jeho přemrštěnou cenu mohou volové. Stejně jako za řadu dalších současných problémů. Namítal jsem, že podle mého laického názoru je u pramene (mléka) spíše kráva, nemluvě o tom, že krav je přece méně než volů. To bych se prý divil.

Spoléhám už jen na vytvoření centrální instituce, která problematiku okolo volů dostatečně vysvětlí. Jakého názoru jste vy?

Autor: Karel Ryšán | úterý 4.7.2017 13:23 | karma článku: 21,80 | přečteno: 439x
  • Další články autora

Karel Ryšán

Čekám a čekám…

25.9.2019 v 13:25 | Karma: 25,64

Karel Ryšán

Jak rozumět informacím!

17.8.2019 v 14:25 | Karma: 12,84

Karel Ryšán

Proč jsem optimista?

8.3.2019 v 9:21 | Karma: 12,35

Karel Ryšán

Svaté pravdy

1.3.2019 v 8:30 | Karma: 15,71

Karel Ryšán

Na obranu paní Schillerové

24.2.2019 v 9:16 | Karma: 38,25